Hej!
Är det någon som skulle vilja rädda mig ur den här mardrömen.
Jag har kommit efter med hyror, delvis pga att min fru har varit sjuk en längre tid, och gick bort i November 2022.
Man hamnade och levde som i ett vacum under en lång tid. Mycket sorg och orkade inte ta tag i allt.
Nu har min hyresvärd verkligen varit juste en längre tid, med anledning av allt som har hänt den sista tiden. Men nu går det inte längre.
Jag har provat allt!
Kommunen hjälper inte till.
För några veckor sedan tog jag verkligen tag i saker och ting, bland annat posten där det stod på nästan alla kuvert "DÖDSBO"! Dom kuverten drog jag mig för att öppna tidigare.
Men sen kom det ett brev om avhysning, jag har skött allting sedan 1990 när jag flyttande in här när det precis hade byggts!
SÅ, nu är det så att 2/5 2023, kl 09.15 blir jag vräkt, då ska jag vara ute ur lägenheten allt hade bara rasat, det var så mycket med allt, så sorgearbetet kom riktigt aldrig igång.
Det är tur att hon är borta nu, och slipper vara med om det här. Men jag älskar henne.
Så jag hoppas att någon vänlig själ med stort hjärta hör av sig till mig ganska fort, för nu är det bara 3 veckor kvar innan jag sparkas ut på gatan.